Κ. Δέδες: «Ο πολιτικός είναι “δημοφοβικός” όταν σκέπτεται και λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες των αγορών»

Ακολουθεί άρθρο – επιστολή του Κώστα Δέδε, Αρχιτέκτονα Μηχανικού, συντονιστή της Τ.Ο Ε.ΠΑ.Μ Δήμου Μεγαρέων και πρώην υποψήφιου βουλευτή με τη “Συμμαχία Ανατροπής” στη Δυτική Αττική.

Η «δημοφοβία» είναι η χειρότερη ασθένεια που διακατέχει το πολιτικό σύστημα, ανέκαθεν, ειδικά το σημερινό. Δημοφοβία είναι: η αδυναμία αντίληψης των πολιτικών, ότι επι της ουσίας ο λαός ΕΙΝΑΙ ικανός να αυτοδιοικηθεί, άρα να μην φοβούνται τον «λόγο» του και να εκτελούν τις εντολές του.
Η ασθένεια αυτή εκδηλώνεται άμεσα και η διάγνωση της (από τον λαό) είναι σχετικά εύκολη και γίνεται ευκολότερη όταν οι πολιτικοί, με τις πράξεις τους, ενώ πάγια δηλώνουν ότι επιθυμούν να πράξουν υπέρ του Δήμου, επί της ουσίας πράττουν υπέρ των αγορών, αφού αυτές εντέλει τους πατρονάρουν.

Αυτό ακριβώς έγινε και με την πρόσφατη απόφαση του Δ.Σ υπερ του τερματικού σταθμού του αποκαλούμενου «προαστιακού» στον υπάρχοντα σταθμό των Μεγάρων, δηλαδή ξεκάθαρα η απόφασή αυτή υπηρετεί τα οφέλη των ιδιωτικών εταιριών που εκμεταλλεύονται τον ΠΡΩΗΝ δημόσιο σιδηρόδρομο (ΟΣΕ), όπως η TrainOSE (TRAINOSE SA) που είναι παράρτημα της TRENITALIA, που με την σειρά της είναι εργαλείο ξεπλύματος μαύρου χρήματος της Μαφίας (Καμόρα), ο ρόλος της οποίας υπήρξε πρωταγωνιστικός στα 110 θύματα των Τεμπών. ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΟ Δ.Σ. του ΔΗΜΟΥ ΜΕΓΑΡΕΩΝ.

Αν παρατηρήσουμε την διαδρομή της υπόθεσης του «τρένου», θα διαπιστώσουμε ότι υπήρξαν διαστρεβλώσεις του θέματος, οι οποίες κατά την άποψή μου είναι τεχνηέντως οργανωμένες από τους «αρμόδιους», που χρειάστηκαν για να οδηγήσουν στην κάλυψη της πραγματικότητας. Όχι ευτυχώς για τον λαό, αλλά για τους πολίτικούς του. Δηλαδή το θέμα ιδεολογικοποιήθηκε, στο: πρέπει ή οχι το τρένο να διέρχεται από μια πόλη γενικά, στο η διέλευση αυτή είναι ανάπτυξη γενικά (ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ;;), με το αποκορύφωμα, στην αποκαλούμενη «διαβούλευση» οι «επιστήμονες» της εταιρίας να μας ρίξουν στα μούτρα ότι όταν ολοκληρωθεί το έργο, τα Μέγαρα θα γίνουν Παρίσι και οι πολίτες θα λύσουν οριστικά τη μετακίνησή τους, αφού το τρένο θα είναι σαν ταξί. Έτσι λειτουργούν τα ιδεολογήματα.

Τα ιδεολογήματα επίσης, αυτόματα ακυρώνουν την κριτική σκέψη, η οποία ευτυχώς ακυρώθηκε μόνο στους πολίτικούς μας και όχι στον μέσο πολίτη που δεν «τσίμπησε» και από την αρχή κατάλαβε ότι τον δουλεύουν ψιλό γαζί, για ευνόητους λόγους. Το ότι η διοίκηση «τσίμπησε», επίσης αποδεικνύεται από την συζήτηση στο Δ.Σ όπου ειπώθηκε από τον Δήμαρχο, σαν επιχείρημα της εισήγησης υπερ του σταθμού ότι: το λέει η «επιστήμη» και αφού το λέει αυτή, είναι σίγουρα σωστό.
Προφανώς ο Δήμαρχος δεν διδάχτηκε τίποτα από την «θεοποίηση της επιστήμης» στην πανδημία, που οδήγησε στην καταστροφή της κοινωνίας με τεράστια αύξηση της κατάθλιψης, την καταστροφή των μικρομεσαίων και αλλά πολλά επακόλουθα που σήμερα φαίνονται «δια γυμνού οφθαλμού».

Το ερώτημα λοιπόν είναι στο γιατί η τοπική πολιτική ηγεσία δεν «βλέπει» αυτά που ο μέσος πολίτης αντιλαμβάνεται και η απάντηση είναι ότι διακατέχεται ξεκάθαρα από την ασθένεια της ΔΗΜΟΦΟΒΙΑΣ.
Θα παρακαλούσα λοιπόν την νέα διοίκηση, όταν δηλώνει το: «για το καλό της πόλις» να το εννοεί πραγματικά αφού βέβαια έχει προσπαθήσει σκληρά να θεραπευτεί.
ΑΛΛΙΩΣ: ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.

Με τιμή
Κώστας Αν. Δέδες
Αρχιτέκτων Μηχανικός
Συντονιστής της Τ.Ο Ε.ΠΑ.Μ Δήμου Μεγαρέων
Πρώην Υποψήφιος βουλευτής με την “Συμμαχία Ανατροπής” στην Δυτική Αττική

Παρόμοια άρθρα

Back to top button