Από 29 Νοεμβρίου η κατάθεση αιτήσεων για χορήγηση επιδόματος 5.000 ευρώ από το Υπ. Υποδομών & Μεταφορών, στους πλημμυροπαθείς

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./οικ. 1720/Α32/28.11.2017 Κοινή Υπουργική Απόφαση, τα πληγέντα φυσικά πρόσωπα (ιδιοκτήτες/ ενοικιαστές/ με δωρεάν παραχώρηση) από την πλημμύρα της 15ης Νοεμβρίου 2017, δύνανται να καταθέσουν σχετική αίτηση για τη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης για τις κατοικίες τους (συμπεριλαμβανομένων των αποθηκών που εξυπηρετούν την κατοικία) που έχουν πληγεί. Η ενίσχυση θα χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μορφή επιδόματος, ύψους 5.000€, στους δικαιούχους των κατοικιών.
Η αίτηση (με τα συνημμένα δικαιολογητικά, όπως αυτά περιγράφονται παρακάτω) θα πρέπει να απευθύνεται προς τη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδας (Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε.), οδός Ι. Κόνιαρη 43, 114 71, Αθήνα.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Μάνδρας και στο ΚΕΠ Ν. Περάμου. Για την κατάθεση των αιτήσεων, θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις με βάση το αρχικό γράμμα του επωνύμου του πληγέντος, ως κάτωθι:

ΗΜ/ΝΙΑ ΜΑΝΔΡΑ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ
 (ΕΠΙΘΕΤΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ:)
29/11/2017 Α – Ι Α – Γ
30/11/2017 Κ – Λ Δ – Κ
1/12/2017 Μ – Ο Λ – Π
2/12/2017 Π – Ρ Ρ – Ω
3/12/2017 Σ – Ω  

Για την υποβολή των αιτήσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ώρα προσέλευσης των πληγέντων.

Για τους πληγέντες οι οποίοι δεν θα μπορέσουν να καταθέσουν την αίτησή τους σύμφωνα με το ανωτέρω πρόγραμμα, θα ανακοινωθούν σύντομα νέες ημερομηνίες, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου κατάθεσης των αιτημάτων των πολιτών.
Για την υποβολή της αίτησης απαιτείται φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας, ή σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής και για τους αλλοδαπούς φωτοαντίγραφο διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο άδειας παραμονής, φωτογραφίες της όψεως και των χώρων μετά την πλημμύρα και λογαριασμό της ΔΕΗ ή ύδρευσης ή τηλεφώνου.

Μετά την ολοκλήρωση υποβολής αιτήσεων για χορήγηση επιδόματος για κατοικίες, θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση που θα αφορά στις επιχειρήσεις.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που θα συνοδεύουν την αίτηση, είναι τα παρακάτω:
1. Για τους αιτούντες Έλληνες πολίτες φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής και για τους αλλοδαπούς φωτοαντίγραφο διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο άδειας παραμονής.
2. Φωτογραφίες όψεων του πληγέντος κτιρίου και του εσωτερικού της κατοικίας που έχει πληγεί, οι οποίες θα φέρουν το όνομα και την υπογραφή του/της ιδιοκτήτη/-τριας ή του/της ενοικιαστή/-τριας. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να απεικονίζουν όσο το δυνατό καλύτερα την κατάσταση της κατοικίας μετά την πλημμύρα. (προκειμένου να αποφευχθεί 2η αυτοψία).
3. Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, ύδρευσης, τηλεφώνου, κ.λπ. για την ταυτοποίηση της διεύθυνσης της πληγείσας κατοικίας και του χρήστη της κατοικίας.

 

Επισυναπτόμενη αίτηση.

 

Παρόμοια άρθρα

Back to top button