Ι. Μαρινάκης: Προχειρότητα τα πεζοδρόμια του Δήμου Μεγάρων στη Γ. Μενιδιάτη

Με επιστολή προς τον τοπικό τύπο ο συνδυασμός του τέως Δημάρχου Γιάννη Μαρινάκη «Μέγαρα – Νέα Πέραμος Νέο Ξεκίνημα» αναφέρεται στο έργο διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων σε τμήμα της οδού Γεωργίου Μενιδιάτη. Καταλογίζει προχειρότητα στην Διοίκηση του Δήμου, ωστόσο συμφωνεί με την σκοπιμότητα του έργου. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΣΤΗΝ Γ. Μενιδιάτη «ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ»

Είναι τραγικό να καλείσαι από τους συμπολίτες σου να εκτιμήσεις την αποτύπωση της «μελέτης» της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου, στην οδό Γ. Μενιδιάτη και να γίνεσαι μάρτυρας τραγελαφικών καταστάσεων.
Από το ύψος της συμβολής των οδών Γ. Μενιδιάτη και Γ. Σχινά έως και τη συμβολή των οδών Γ. Μενιδιάτη και Σπ. Σχινά υπάρχουν διαδοχικά τρεις διαφορετικές χαράξεις. Πως προέκυψαν αυτές; Πήγαν δυο εργάτες του εργολάβου και άρχισαν να χρωματίζουν «με το μάτι».

Η πρώτη χάραξη δεν τους άρεσε. «Όχι εδώ, εκεί» είπαν και χρωματίζουν τη δεύτερη χάραξη. Όμως και η δεύτερη χάραξη δεν τους άρεσε. Τότε σκέφτηκαν και είπαν «να φωνάξουμε το απορριμματοφόρο, να δούμε αν περνάει». Έρχεται το απορριμματοφόρο και ο οδηγός του διαπιστώνει ότι με τη νέα χάραξη δεν περνάνε οι πίσω ρόδες. Προχωράνε στην τρίτη χάραξη!
Πάνε πιο πάνω, στο ύψος της Μητροπόλεως και αρχίζουν να χρωματίζουν την 1η χάραξη. Ενώ προχωράνε και περνάνε τα σκαλοπάτια της εκκλησίας διαπιστώνουν ότι με τη χάραξη αυτή επικαλύπτεται πλήρως το φρεάτιο της αποχέτευσης από το πεζοδρόμιο. Χρωματίζουν 2η χάραξη και συνάμα μετατοπίζουν το μέσο άξονα του δρόμου νότια, με αποτέλεσμα η συνέχεια του δρόμου να βρίσκει μπροστά της το παλαιό κτίριο στο οποίο στεγαζόταν αρχικά ο σύλλογος «Θέογνις». Με αυτό τον τρόπο έγινε η αποτύπωση της μελέτης κατασκευής των πεζοδρομίων στην οδό Γ. Μενιδιάτη.

Είναι δυνατό να μην είχε λάβει γνώση των ιδιαιτεροτήτων που υπήρχαν, η τεχνική υπηρεσία του δήμου; Απ΄ ότι φαίνεται είναι δυνατό, αφού την επομένη βρέθηκε εκεί ο Δ/ντής των τεχνικών υπηρεσιών, κ. Ευ. Ρούσσης με τα σχέδια στα χέρια και προσπαθούσε να βγάλει άκρη. Τελικά δεν έβγαλε άκρη και δήλωσε «τελικά εδώ έχει γίνει χοντρή πατάτα».

Στη «μελέτη» που έγινε, το πλάτος του δρόμου μειώνεται δραματικά, με τα σπίτια που έχουν γκαράζ να μη μπορούν να βάζουν και να βγάζουν εύκολα τα αυτοκίνητα τους, ενώ δεν είχε ληφθεί υπόψη ότι στη συμβολή Γ. Μενιδιάτη και Γ. Σχινά υπάρχει ένα ζαχαροπλαστείο με υπερυψωμένο πεζοδρόμιο από τη μια πλευρά και μια κολώνα της ΔΕΗ από την άλλη, η οποία βρίσκεται έξω από το νεοχαραζόμενο πεζοδρόμιο.
Επίσης δεν ελήφθη υπόψη ότι εκτός από τα απορριμματοφόρα του δήμου, μπορεί να χρειαστεί να διέλθουν και άλλα βαρέα οχήματα, όπως αυτό της Πυροσβεστικής, τα οποία δεν περνάνε με την παρούσα χάραξη.
Δεν προνόησε κανείς ούτε γι΄ αυτό;

Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα που γεννιούνται, προστίθεται ακόμα ένα. Επειδή η τεχνική υπηρεσία του δήμου δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους προχειρότητες, μήπως η «μελέτη» δεν συντάχτηκε από αυτήν και ήρθε έτοιμη από αλλού; Λέμε μήπως…

Η κατασκευή πεζοδρομίων είναι πολιτισμός και συνάμα προστασία για τον πεζό πολίτη. Είμαστε υπέρ μιας τέτοιας πρωτοβουλίας της διοίκησης, αλλά όχι με αυτή την εξόφθαλμη προχειρότητα. Κατανοούμε ότι η διοίκηση αυτή μετά από 3.5 χρόνια απραξίας αγωνιά να παρουσιάσει κάτι. Όμως με τον τρόπο που το κάνει, το όμορφο κατά άλλα αυτό έργο χάνει την αξία του και συγχρόνως αυτή η διοίκηση αναδεικνύει ακόμα περισσότερο την ανικανότητα της.

Παρόμοια άρθρα

Back to top button