Ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας, είχε από καιρό αλλεπάλληλες συναντήσεις με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, σε συνεργασία και μετά από πρόταση του δημάρχου Φυλής, Χρήστου Παππού, για τη λειτουργία νέας γραμμής προαστιακού σιδηρόδρομου ή τραμ, συνολικού μήκους 36 χλμ. που θα συνδέει τα Άνω Λιόσια με τα Μέγαρα, αξιοποιώντας έτσι τη μετρική γραμμή Πειραιώς – Αθηνών-Κορίνθου, η οποία έχει εγκαταλειφθεί, από εικοσαετίας.
Το δελτίο τύπου από το γραφείο του κ. Μπούρα αναφέρει στη συνέχεια ότι τόσο ο κ. Μπούρας όσο και ο κ. Παππούς υποστήριξαν με διορατικότητα τη σχετική μελέτη που είχε εκπονήσει το 2005, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και συγκεκριμένα το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, την οποία κατέθεσαν στον υπουργό.
Η δημιουργία της γραμμής θα ενώσει, αποτελεσματικότερα, από πλευράς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τη δυτική Αττική με την Αθήνα και την υπόλοιπη Αττική, βελτιώνοντας την ποιότητα των μετακινήσεων των κατοίκων και των εργαζομένων στη δυτική Αττική.
Το έργο αυτό είναι ένα από τα πολλά και σημαντικά έργα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης.
Το δελτίο τύπου του δήμου Φυλής:
ΔΤ 2714-ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ