Στατιστικά Πανελληνίων 2016 στα Μέγαρα

Μία εβδομάδα μετά την ανακοίνωση των βαθμών των μαθητών που διαγωνίστηκαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2016 για μία θέση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το MegaraTV παρουσιάζει τα στατιστικά των βαθμολογιών των μαθητών από τα Μέγαρα.

 

Προκειμένου να είναι καλύτερο το δείγμα ώστε να εξαχθεί καλύτερο στατιστικό αποτέλεσμα, παρακάτω παρουσιάζονται τα στατιστικά μόνο στα μαθήματα Προσανατολισμού και σε ένα μάθημα Γενικής Παιδείας, αυτό της Νεοελληνικής Γλώσσας, το οποίο και εξετάστηκαν όλοι οι μαθητές.

 

Επιπλέον, τα στατιστικά αφορούν τους βαθμούς των μαθητών και των δύο Γενικών Λυκείων της πόλης μας και όχι ξεχωριστά, ενώ οι μαθητές που εξετάστηκαν με το παλαιό σύστημα εισαγωγής ήταν λίγοι, συνεπώς δεν μπορούν να εξαχθούν στατιστικά στοιχεία γι αυτούς.

 

Σε όλα τα μαθήματα, αναγράφεται το ποσοστό των μαθητών στα Μέγαρα και δίπλα το αντίστοιχο ποσοστό για όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά του Υπουργείου Παιδείας.

 

Βαθμός
(-]
Νεοελ. Γλώσσα Αρχαία Ιστορία Λατινικά
Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα
0-5 0,50% 0,85% 27,78% 20,38% 32,22% 24,55% 16,39% 13,93%
5-10 16,92% 11,18% 34,44% 32,27% 17,78% 23,22% 13,11% 16,98%
10-11 13,11% 6,89% 4,44% 7,22% 1,11% 4,15% 3,28% 5,13%
11-12 10,45% 10,12% 4,44% 6,77% 3,33% 4,04% 8,20% 5,43%
12-13 17,41% 13,25% 6,67% 6,15% 3,33% 4,45% 8,20% 5,88%
13-14 18,41% 15,98% 8,89% 5,70% 6,67% 4,48% 8,20% 5,87%
14-15 11,94% 15,52% 5,56% 5,56% 8,89% 4,64% 9,84% 6,53%
15-16 10,45% 12,84% 0% 5,13% 4,44% 5,57% 6,56% 6,61%
16-17 4,48% 8,66% 3,33% 4,41% 5,56% 6,09% 4,92% 7,08%
17-18 2,49% 3,74% 2,22% 3,64% 7,78% 7,15% 4,92% 7,57%
18-19 0,50% 0,90% 1,11% 2,11% 6,67% 7,48% 9,84% 8,73%
19-20 0% 0,05% 1,11% 0,67% 2,22% 4,17% 6,56% 10,25%

 

 

 

Βαθμός
(-]
Φυσική Χημεία Βιολογία
Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα
0-5 11,59% 13,23% 5,80% 10,16% 20,51% 8,06%
5-10 20,29% 17,27% 11,59% 14,58% 10,26% 16,48%
10-11 5,80% 3,98% 2,90% 3,38% 7,69% 3,64%
11-12 4,35% 3,85% 1,45% 3,17% 2,56% 4,23%
12-13 2,90% 4,18% 5,80% 3,54% 12,82% 4,67%
13-14 4,35% 4,37% 8,70% 4,18% 5,13% 5,58%
14-15 5,80% 5,02% 8,70% 4,67% 10,26% 6,46%
15-16 11,59% 5,80% 5,80% 5,31% 5,13% 7,70%
16-17 4,35% 6,49% 5,80% 6,72% 2,56% 9,04%
17-18 4,35% 7,93% 8,70% 8,94% 12,82% 11,50%
18-19 7,25% 10,10% 10,14% 12,36% 2,56% 13,27%
19-20 17,39% 17,78% 24,64% 22,98% 7,69% 9,38%

 

 

Βαθμός
(-]
Μαθηματικά ΑΕΠΠ ΑΟΘ
Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα Μέγαρα Ελλάδα
0-5 37,21% 31,33% 28,57% 17,79% 21,43% 10,77%
5-10 26,74% 31,61% 21,43% 21,66% 23,81% 16,39%
10-11 6,98% 5,90% 7,14% 5,05% 9,52% 3,60%
11-12 6,98% 5,21% 9,52% 5,44% 2,38% 3,50%
12-13 0% 4,83% 2,38% 5,22% 0% 3,54%
13-14 2,33% 4,35% 0% 5,25% 2,38% 4,15%
14-15 3,49% 3,84% 4,76% 5,61% 7,14% 4,53%
15-16 5,81% 3,55% 2,38% 5,93% 4,76% 5,42%
16-17 3,49% 3,09% 4,76% 6,39% 2,38% 6,90%
17-18 2,33% 2,67% 7,14% 6,64% 4,76% 8,87%
18-19 2,33% 2,11% 4,76% 7,23% 7,14% 12,03%
19-20 2,33% 1,50% 7,14% 7,77% 14,29% 20,31%

 

Στη Νοελ. Γλώσσα παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό 17% των μαθητών στα Μέγαρα έγραψε κάτω από τη βάση, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα έφτασε το 12%. Στις βαθμολογίες από 10-15 το ποσοστό στα Μέγαρα έφτασε το 74%, περίπου ίδιο ήταν και στο πανελλήνιο, ωστόσο παρατηρήθηκαν μεγαλύτερες βαθμολογίες στη βαθμολογία 13-15 για την Ελλάδα.

Στα Αρχαία, στη Ιστορία και στα Λατινικά Προσανατολισμού στις βαθμολογίες 10-20 δεν παρατηρήθηκαν ουσιαστικές διαφορές μεταξύ των μαθητών στα Μέγαρα και στην Ελλάδα συνολικά. Στα Αρχαία ωστόσο, αλλά στις χαμηλές βαθμολογίες, οι επιδόσεις των μαθητών στα Μέγαρα ήταν χειρότερες, καθώς στα Αρχαία στα Μέγαρα το ποσοστό που έγραψε κάτω από τη βάση είναι 62%, ενώ το αντίστοιχο στο πανελλήνιο, 53%.

Στη Φυσική και στα Μαθηματικά οι βαθμοί των μαθητών στα Μέγαρα δεν διέφεραν σημαντικά σε σχέση με τους βαθμούς πανελλαδικώς, ωστόσο Χημεία οι μαθητές των Μεγάρων πέτυχαν πολύ καλές βαθμολογίες, ενώ στη Βιολογία κάτω από τη βάση έγραψε περίπου το 31%, με το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα να φτάνει το 24%.

Στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον οι μισοί μαθητές των Μεγάρων έγραψαν κάτω από τη βάση, ποσοστό κατά 12 μονάδες χαμηλότερο σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας δεν ήταν καλύτεροι οι μαθητές των Μεγάρων, καθώς υστέρησαν ελαφρά σε σχέση με τις επιδόσεις των παιδιών στην Ελλάδα συνολικά.

Παρόμοια άρθρα

Back to top button