«Θαλάσσια Ιερά Οδό» σχεδιάζει ο ΟΛΕ

Συνέντευξη διευθύνοντος συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ κ. Απόστολου Καμαρινάκη στο Δημ. Ραδιόφωνο Πειραιά «Κανάλι Ένα 90.4FM»

Για τα σχέδια του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού κ. Καμαρινάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο δημοτικό ραδιόφωνο του Πειραιά, σύμφωνα με το ακόλουθο δελτίο τύπου:

Μια «Ιερά Οδό» διαφορετική από την καθιερωμένη, με την ίδια όμως βαριά ιστορία και ξεχωριστή σημασία, σχεδιάζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας, Απόστολος Καμαρινάκης, όπως αποκάλυψε μιλώντας στο Κανάλι 1 και την εκπομπή «Μένουμε Πειραιά» με τον Νίκο Παρασκευά και την Κωνσταντίνα Πετούση.

Η συγκεκριμένη οδός θα είναι θαλάσσια, θα ξεκινάει από τον Πειραιά και θα καταλήγει στο λιμάνι της Ελευσίνας, με πλωτά μέσα, που στη διάρκεια του πλου, θα έχουν την δυνατότητα να εξηγούν, να παρουσιάζουν και να ενημερώνουν τους επιβάτες τους, για τα όσα διαδραματίστηκαν στις συγκεκριμένες περιοχές απ’ όπου περνάνε. Δηλαδή, θα υπάρχουν στοιχεία από τη ναυμαχία της Σαλαμίνας, τα Ελευσίνια Μυστήρια και ότι άλλο συνδέει την μακραίωνη ελληνική ιστορία με το σήμερα.

Για το θέμα αυτό, σημείωσε ο κ. Καμαρινάκης, έχει ενημερώσει και τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ, Βασίλη Κορκίδη, από τον οποίο έχει ζητήσει την στήριξη αλλά και προτάσεις.Για τον λόγο αυτό, πρόσθεσε, έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια ανέλκυσης και απομάκρυνσης των ναυαγίων και ήδη τα 8 τα έχουμε απομακρύνει. Το ίδιο θα κάνουμε και για τα υπόλοιπα, ενώ όσα δεν μπορούν να ανελκυστούν θα παραμείνουν βυθισμένα και θα αξιοποιηθούν μέσω του καταδυτικού τουρισμού, που θέλουμε να αναπτύξουμε.

Παράλληλα, υπογράμμισε ο κ. Καμαρινάκης, είναι μειονέκτημα για την χώρα που βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας, να μην έχει έναν χώρο διάλυσης πλοίων στην επικράτεια της, ακόμα και με την μορφή του πράσινου διαλυτηρίου, και συνεπώς είμαστε αναγκασμένοι, τα όποια ναυάγια υπάρχουν εδώ, να τα στέλνουμε στην Τουρκία.

«Σίγουρα το λιμάνι της Ελευσίνας είναι κερδοφόρο, διότι έχει το πλεονέκτημα να είναι το μοναδικό στην περιοχή που διακινεί και δέχεται χύδην φορτία. Ενώ ο Πειραιάς διακινεί κοντέινερ, αυτοκίνητα, συσκευασμένα προϊόντα και φυσικά επιβάτες, είτε εποχούμενους είτε τουρίστες, το λιμάνι ης Ελευσίνας έχει το πλεονέκτημα να διακινεί χύδην φορτία, που είναι απαραίτητα για πάρα πολλές εργασίες και κυρίως οικοδομικές. Ως εκ τούτου, περιμένουμε να αρχίσουν τα έργα στο Ελληνικό, γιατί πιστεύουμε πως όλα τα οικοδομικά υλικά, σίδερα, ξύλα κλπ, που θα χρειαστούν, θα διακινηθούν μέσα από το λιμάνι μας.Την ίδια ώρα, ετοιμάζουμε ένα master plan που θα αναφέρεται ολιστικά στον κόλπο της Ελευσίνας και θα επιχειρεί να προσανατολίσει τον τεράστιο αριθμό βιομηχανικών- βιοτεχνικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων logistics, οι οποίες υπάρχουν στο Θριάσιο προς το Λιμάνι. Άλλωστε, οι συνδυαστικές εμπορευματικές μεταφορές είναι κάτι που επιδιώκουμε και μπορεί να υπηρετήσει το λιμάνι της Ελευσίνας, καθώς βρίσκεται δίπλα στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ενώ μέσα από αυτό, διέρχεται και σιδηροδρομική γραμμή».

Καταλήγοντας, ο κ. Καμαρινάκης, είπε ότι, ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας θα έχει σίγουρα ενεργή συμμετοχή στα δρώμενα που θα γίνουν, με την ευκαιρία της πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης, που για το 2021 είναι η Ελευσίνα, αλλά οι εκδηλώσεις μεταφέρθηκαν για το 2023, λόγω πανδημίας, και θέλει να δώσει το δικό του χρώμα και τις δικές του ιδέες σε αυτό πλαίσιο.

Η πολιτιστική πρωτεύουσα δεν είναι μονάχα μια ευκαιρία για την ανάδειξη του λιμανιού και της πόλης της Ελευσίνας, αλλά και για τους όμορους δήμους που έχουν πλούσιο αρχαιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον.

Διαβάστε τη συνέντευξη στο link:

Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΕ στο Κανάλι Ένα: Η σύγχρονη «Ιερά Οδός» θα είναι θαλάσσια


Ηχητικό ολόκληρης της συνέντευξης στο link: https://www.youtube.com/watch?v=Ox4WmE08tww

Παρόμοια άρθρα

Back to top button