Κ. Δέδες: «Ο Κοσμοπο(υ)λιτισμός δεν θα μας σώσει»

Ακολουθεί επιστολή – άρθρο του συντονιστή της Τ.Ο. ΕΠΑΜ Μεγάρων, Κώστα Δέδε, με τίτλο: ΜΕΓΑΡΙΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, Ο ΚΟΣΜΟΠΟ(Υ)ΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΟΙ ΛΑΟΙ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ: ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Εδώ και καιρό έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία των επερχόμενων δημοτικών εκλογών η οποία είναι η 8/10/2023. Το έτος αυτό είναι έτος εκλογών, εθνικών και τοπικής αυτοδιοίκησης. Οι υπάρχοντες συνδυασμοί δηλώνουν έτοιμοι για τη «μάχη». Υπάρχουν όμως και νέοι συνδυασμοί που ετοιμάζονται για να διεκδικήσουν και αυτοί τον αποκαλούμενο δημαρχιακό θώκο.

Ο κ. Βαρελάς σε δημοσίευμά του έκανε κάλεσμα δημιουργίας Αντί-Σταμουλικού μετώπου για τη ρήξη του. Απ` ότι φαίνεται το κάλεσμα αυτό είχε αποτελέσματα και ιδρύεται συνδυασμός με επικεφαλής πολιτικό από τη Νέα Πέραμο ο οποίος θα έχει μαζί του όλο τον χώρο της Ν.Δ. αλλά και μέρος της κεντροαριστεράς. Το βασικό πρόταγμα αυτού του συνδυασμού είναι βέβαια το Αντί-Σταμουλικό μέτωπο.
Εδώ καθαρά πλέον, εισερχόμαστε στην «μονοθεϊστική αντίληψη του Αντί», που σημαίνει ότι: διεκδικούμε τα δημοκρατικά μας δικαιώματα (του εκλέγειν και εκλέγεσθαι) εν ΑΠΟΥΣΊΑ όμως του ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΎ ΠΟΛΙΤΕΎΜΑΤΟΣ.

Εκτός και αν κάποιος πιστεύει ότι η χώρα μας λειτουργεί σε δημοκρατία. (αν κάποιος το πιστεύει αυτό, μάλλον θα πρέπει να το ψάξει από “ψυχιατρικής” πλευράς). Ο Μαρκ Τουέιν έλεγε οτι: αν οι εκλογές μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα, θα τις είχαν καταργήσει. Όντως οι εκλογές, όταν οργανώνονται και πραγματοποιούνται από “αυτούς”, (*) δεν γίνετε να λύσουν κανένα πρόβλημα, πόσο μάλλον όταν ο λαός ασχολείται με το ποιος ήταν καλύτερος από τον χειρότερο.

Ξεκαθαρίζω λοιπόν την θέση μου. Ο Σταμούλης ΝΑΙ δεν είναι ο καλύτερος δήμαρχος, ΝΑΙ θα πρέπει να μας απαλλάξει από την παρουσία του. Αν υποθέσουμε όμως ότι ο Σταμούλης είναι το κατεστημένο, για να χρίζει ρήξης, πώς είναι δυνατόν αυτό να γίνει από “αυτούς”, που είναι ο ορισμός του κατεστημένου, αφού όλοι τους μαζί βαδίζουν στις ίδιες ιδεολογίες και στις ίδιες αρχές, που δεν είναι άλλες από το: στρίβειν (από τα προβλήματα) δια των εκλογών.

Δεν υποστηρίζω λοιπόν κανέναν Σταμούλη, αλλά και κανέναν άλλο “Κοσμοπο(υ)λίτη” (**).
Αυτό που υποστηρίζω είναι αυτόν που θα προκύψει μέσα από τη ζύμωση στην κοινωνία, και η κοινωνία να είναι αυτή που θα τον τοποθετήσει στον όποιον θώκο, αφού μόνο έτσι θα είναι σίγουρη οτι δεν θα την προδώσει όντας αναπόσπαστο κομμάτι της. Υποστηρίζω τις λαϊκές συνελεύσεις μέσα από τις οποίες θα προκύψουν οι συνδυασμοί και οι ηγέτες, απ` ευθείας από τα κάτω. Όχι τους “διορισμένους” από “αυτούς”, σύμφωνα με τα όποια κομματικά συμφέροντα.

ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΏΣ «ΚΑΤΟΧΉΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΊΗΣΗΣ» ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΊΖΟΝΤΑΙ ΣΩΤΉΡΕΣ, ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΏΣ, ΜΕ ΤΟ ΜΌΝΟ ΕΠΙΧΕΊΡΗΜΑ ΌΤΙ ΕΓΏ ΘΑ ΕΊΜΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟΣ ΑΠΌ ΑΥΤΌΝ, ΓΙΑΤΊ ΕΊΜΑΙ, “ΚΑΛΌ ΠΑΙΔΊ”.
ΕΛΕΟΣ.
Μεγαρίτες.
Μπορούν οι εκλογές να αλλάξουν τα πράγματα;
ΝΑΙ φυσικά και μπορούν.
Όταν όμως αυτές εκφράζονται και απαιτούνται απο όλο τον λαό. Όχι μόνο από τα “κομματόσκυλα” και τους “Γκρούεζες”. Το να φύγει ο Σταμούλης με την δημιουργία Αντί-Σταμουλικού μετώπου δεν είναι και δεν γίνεται να είναι: ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΚΈΨΗ ΚΑΙ ΠΡΆΞΗ.
Εναρμονίζεται με την βασική κομματική σκέψη, των υπαρχόντων κομμάτων, δηλαδή του: να φύγει ο Σαμαράς γιατί ο Τσίπρας θα είναι καλύτερος, να φύγει ο Τσίπρας γιατί ο Μητσοτάκης θα είναι καλύτερος Κ.Ο.Κ. Αν πάρουμε τον τόπο μας σαν παράδειγμα, θα δούμε οτι αυτό συμβαίνει διαχρονικά.

Από όλα αυτά τα τραγικά πράγματα που έχουν διαδραματισθεί στον τόπο μας, βλέπε:
Ιχθυοτροφία, ΧΥΤΥ, Βωξίτη, Καλώδιο, Ανεμογεννήτριες, Πυρκαγιές, Μέτρα Πανδημίας, ξεπούλημα της ΔΕΥΑΜ, κ.α, πότε κάποιος απο «αυτούς» σας κάλεσε να συμμετέχετε;;.
Πότε κάποιος από «αυτούς» απευθύνθηκε σε εσάς με την αντίληψη ότι μόνο ο ενεργοποιημένος λαός μπορεί να δώσει την πραγματική λύση στα προβλήματα;
Όταν κάποιος απο “αυτούς” πραγματικά επιθυμεί την συμμετοχή σας είναι υποχρεωμένος να βρει τρόπους για αυτό, και οχι να σας κοροϊδεύει με ανίερα “ψηφίσματα” και “Οπερέττες του Βωξίτη”.
Σε κάθε συνεδρίαση για τα σοβαρά αυτά θέματα, η Τ.Ο του ΕΠΑΜ τοποθετούνταν με ένα βασικό πρόταγμα, δηλαδή να απευθυνθούν απευθείας στον Μεγαρικό λαό με την κήρυξη τοπικών δημοψηφισμάτων, γιατί μόνο έτσι ο λαός θα στηρίξει την ψήφο του.
Ουδείς το άκουσε.
Και είναι λογικό γιατί ο “Κοσμοπολίτης” πολιτικός ΔΕΝ γίνετε να πιστεύει οτι ο λαός μπορεί και πρέπει να δώσει την λύση.
Φυσικά από “αυτούς” δεν προσδοκώ την παραμικρή άρθρωση πολιτικής σκέψης στον αιώνα τον άπαντα. Αυτό που προσδοκώ είναι η πολιτική σκέψη να επανέρθει στον πολίτη, αναλογιζόμενος το αδιέξοδο που έχει φέρει αυτή η εναλλαγή.

Το θέμα λοιπόν δεν είναι το κατά πόσο αντιλαμβάνονται “αυτοί” ότι στην πραγματικότητα δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους, αλλά στο πόσο εσείς αντιλαμβανόσαστε ότι δεν γίνεται ο προσκυνημένος (σε όποιο βωμό) να μπορεί να φέρει το καλό του τόπου, αφού θα πρέπει να φέρει το καλό του κάθε βωμού που έχει προσκυνήσει. Το βασικό θέμα λοιπόν είναι: Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Κατά πόσο δηλαδή οι κοινότητες αντιλαμβάνονται την “θέση” τους στο κράτος, και στο ότι είναι αυτές που θα πρέπει να οργανωθούν για να διώξουν τον κατακτητή αφού σε αυτές θα πρέπει να λογοδοτεί το κράτος. Στο κατά πόσο συνειδητοποιούν την δύναμή τους στην παρέμβαση που γίνεται να έχουν στην λήψη των αποφάσεων σε τοπικό και σε Εθνικό επίπεδο.
Όταν λοιπόν αυτές οι κοινότητες τουλάχιστον 12 χρόνια τώρα αποδέχονται το ίδιο παραμύθι δυστυχώς θα πρέπει να τις θεωρήσουμε “κοινότητες προς εξαφάνιση”.

Ολοκληρώνοντας την σκέψη μου έχω να προσθέσω το εξής:
Υπάρχουν τρεις τυπολογίες της σκλαβιάς.

-Υπάρχει ο σκλάβος του σπηλαίου του Πλάτωνα, ο οποίος δεν γνωρίζει για την σκλαβιά του, αφού γι`αυτόν το σπήλαιο είναι η μοναδική αλήθεια που έχει γνωρίσει και μάλιστα εξοντώνει αυτόν που του λέει ότι υπάρχει και το φως.

-Υπάρχει ο σκλάβος της “εθελοδουλίας” του Ετιέν ντε Λα Μποεσί, ο οποίος ενώ γνωρίζει την κατάσταση της σκλαβιάς του αναπαύεται στην προστασία που του παρέχει αυτή και αγαπά τις αλυσίδες του.

-Τέλος και σπανιότερος είναι ο σκλάβος του Κόμη Μοντεχρίστου ο οποίος ΚΑΙ γνωρίζει την σκλαβιά του ΚΑΙ δεν βολεύεται από αυτήν, αλλά όσο ζει και είναι αγωνίζεται για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΤΕΧΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, που για να είναι θα πρέπει να είναι: ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Με τιμή
Κώστας Αν. Δέδες
Συντονιστής της Τ.Ο Ε.ΠΑ.Μ Δήμου Μεγαρέων
Υποψήφιος βουλευτής με την Συμμαχία Ανατροπής στην Δυτική Αττική

(*) “αυτοί”: είναι το υπάρχων πολιτικό σύστημα, δεξιά και αριστερά, που πράττει και λειτουργεί σύμφωνα με τα συμφέροντα των αγορών, του απόλυτου καπιταλισμού.

(**) “Κοσμοπο(υ)λίτης”: είναι ο πολιτικός που πράττει και λειτουργεί σύμφωνα με την νοοτροπία της Ελληνιστικής περιόδου που χαρακτηρίζεται από τον «κοσμοπολιτισμό» του Μ. Αλεξάνδρου και των κατακτήσεων του, όπου ο “Ελληνας” απορυθμίζεται απο την αντίληψη της οριοθετημένης “κοινότητας” με την κατάργησή της, οδηγώντας τις στο απεριόριστο, στον κοσμοπολιτισμό, δηλαδή στο αντίστοιχο της σημερινής παγκοσμιοποίησης. Με τον “κοσμοπολιτισμό” ο Ελληνας, για πρώτη φορά, καλείται να προβληθεί πέραν των ορίων της κλασικής Ελλάδας, του «μέτρον άριστον» και του «μεσότης εστίν η αρετή».

Παρόμοια άρθρα

Back to top button