Εγκαίνια για το 3ο Εργαστηριακό Κέντρο Δυτικής Αττικής στα Μέγαρα

Εγκαίνια για το 3ο Εργαστηριακό Κέντρο Δυτικής Αττικής στα Μέγαρα

Νέα ιστοσελίδα – Έπιπλο μουστάκας

Εγκαίνια του νέου κτιρίου για το “3ο Εργαστηριακό Κέντρο Δυτικής Αττικής”, έγιναν στα Μέγαρα, την Τρίτη 20 Ιουνίου 2017.

Πρόκειται για ένα κτίριο που κατασκευάστηκε για την εξυπηρέτηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου Μεγάρων και των Ι.Ε.Κ. Μεγάρων.

Διαθέτει 18 Εργαστήρια και 5 αίθουσες διδασκαλίας.

Στα εγκαίνια παραβρέθηκε και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Στο τέλος ακολούθησε καλλιτεχνικό Πρόγραμμα, από τα μέλη της Ορχήστρας “MUSIC ART” της Σχολής του Σπύρου Παπανικόλα και της Παιδικής νεανικής Χορωδίας “GRUPPETTO” υπό την διεύθυνση της κ. Ιωάννας Μουρτζούκου.

 

Ο Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Γρηγόρης Σταμούλης στην ομιλία του ανέφερε τα εξής:

 «Σήμερα είναι μία πολύ σπουδαία μέρα για τον Δήμο μας και θα έλεγα, πως ίσως είναι η πιο σημαντική για τον χώρο της εκπαίδευσης.

  Απόψε μαζί με τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, κ. Χρήστο Σπίρτζη και με τις ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ.κ. Κωνσταντίνου  εγκαινιάσαμε ένα κτίριο, που θα αναβαθμίσει σε υψηλότατο επίπεδο την παρεχόμενη εκπαίδευση προς τους μαθητές του Λυκείου και το οποίο είναι από τα τελειότερα και τα πλέον σύγχρονα  σε όλη την Ελλάδα.

Είναι από τα πρώτα έργα, που κατασκευάστηκε με την διαδικασία ΣΔΙΤ. Αποτελεί ένα σύγχρονο εργαστηριακό κέντρο, το οποίο θα καλύψει τις αυξημένες ανάγκες σε κτιριακές υποδομές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή του Δήμου Μεγαρέων.

Το κτηριακό συγκρότημα, συνολικής επιφάνειας 5.000μ2, αποτελεί επέκταση του Επαγγελματικού Λυκείου Μεγάρων και περιλαμβάνει 14 σύγχρονους εργαστηριακούς χώρους πλήρως εξοπλισμένους, 7 αίθουσες διδασκαλίας, μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, καθώς και πολλά Γραφεία, ιατρείο, αποδυτήρια κ.λ.π.

Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Οκτ. του 2014 και ολοκληρώθηκαν το Δεκ. του 2016, το δε κόστος ανήλθε στα 4 εκατ. ευρώ περίπου.

Για την κατασκευή του συγκροτήματος εφαρμόστηκαν μέθοδοι, που το καθιστούν λειτουργικό, μακροχρόνια ανθεκτικό και συνάμα, φιλικό προς το περιβάλλον. Ειδικότερα, το κτήριο είναι εξ  ολοκλήρου επενδυμένο με θερμομονωτικά υλικά και ειδικά κουφώματα, τα οποία εξασφαλίζουν τόσο την προβλεπόμενη θερμομόνωση όσο και την άριστη ηχομόνωση των αιθουσών.

Στο σύνολο σχεδόν του δώματος εγκαταστάθηκε ειδικό σύστημα αποστράγγισης, πάνω στο οποίο δημιουργήθηκε κήπος με φυτά. Παράλληλα, η κατασκευή μίας δεξαμενής ομβρίων (150μ3) στο υπόγειο, εξασφαλίζει, τόσο το πότισμα του προαναφερθέντος κήπου, όσο και των υπόλοιπων κήπων στους περιμετρικούς χώρους, συνδράμοντας αποφασιστικά στην εξοικονόμηση  νερού.

Αντίστοιχη εξοικονόμηση ενέργειας έχει επιτευχθεί μέσω της κατασκευής φωτοβολταϊκού συστήματος, με ισχύ 20Kw και της τοποθέτησης μεταλλικών σκιαδίων στα παράθυρα των αιθουσών, ενώ παράλληλα, η δυνατότητα ελέγχου της έντασης φωτισμού από ένα κεντρικό σύστημα, το οποίο λαμβάνει υπόψη τον εκάστοτε φυσικό φωτισμό, συνεπικουρεί στη μέγιστη δυνατή εξοικονόμηση.

Το Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης (BMS) συμβάλλει στην περαιτέρω εξοικονόμηση νερού και ενέργειας μέσω του επί 24ωρου βάσεως ελέγχου για τυχόν διαρροές και βλάβες.

Τέλος, η κατασκευή δύο ανελκυστήρων και ειδικών αναβατορίων στις εσωτερικές κλίμακες των διαδρόμων του κτηρίου, εξασφαλίζουν την εύκολη και απρόσκοπτη μετακίνηση των Α.Μ.Ε.Α. σε όλους τους χώρους του.

Κυρίες και Κύριοι,

Ως Διοίκηση του Δήμου έχουμε θέσει τα θέματα της εκπαίδευσης σε πρώτη προτεραιότητα, για πολλούς λόγους, με σπουδαιότερο την βαριά παρακαταθήκη, που μας άφησαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι στο χώρο του πνεύματος και του πολιτισμού, όπως:

  • Ο μαθητής του Σωκράτη, Φιλόσοφος Ευκλείδης, ο οποίος ίδρυσε την ξακουστή Μεγαρική Φιλοσοφική Σχολή
  • Ο φιλόσοφος Στίλπων
  • Ο ελεγειακός Ποιητής Θέογνις
  • Ο ποιητής Σουσαρίων, πρόδρομος της αρχαίας κωμωδίας, κι άλλοι.       

Έχουμε κάνει σοβαρές παρεμβάσεις συντήρησης ή ανακαίνισης σε όλα σχεδόν τα σχολικά κτήρια, με προσωπικό και μέσα του Δήμου και ελάχιστο κόστος.

Διαθέτουμε για τα Σχολεία διπλάσια χρηματικά ποσά από προηγούμενες Διοικήσεις.

Είναι στο πρόγραμμα να κατασκευαστούν το 2ο Δημ. Σχολείο Νέας Περάμου, που θα ξεκινήσει άμεσα και το 3ο Γυμνάσιο Μεγάρων, να γίνει ενεργειακή αναβάθμιση του ΕΠΑΛ, ενώ δρομολογείται η κατασκευή Δημ. Σχολείου στην Κινέτα.

Κι εδώ πρέπει να επισημάνουμε την καλή συνεργασία, αλλά και την βοήθεια, που μας παρέχουν οι ΚΤΥΠ δια της προέδρου κ. Κοντούλη και του Δντος Συμβούλου κ. Καραγιάννη Βασ. και πρέπει να τους ευχαριστήσουμε γι αυτό. Συγκινητική η προσπάθεια κ. Καραγιαννη…

Καθοριστικής και αποφασιστικής όμως σημασίας είναι η συμβολή του ίδιου του Υπουργού κ. Χρ Σπίρτζη, όχι μόνο στα θέματα των Σχολείων αλλά και σε άλλα προβλήματα, που απασχολούν το Δήμο και για τα οποία είμαστε σίγουροι, πως θα δώσει λύσεις.

Είναι απαραίτητο λοιπόν  να τον ευχαριστήσουμε θερμά για ότι έχει κάνει μέχρι τώρα, αλλά και προκαταβολικά  γι αυτά, που πρόκειται να κάνει στο μέλλον

Το Σχολικό συγκρότημα, που εγκαινιάσαμε απόψε είναι, ότι το καλύτερο από πλευράς κτιρίου και εξοπλισμού. 

Εδώ δίνονται ευκαιρίες για τους νέους μας, να εκπαιδευτούν, να μάθουν μία ειδικότητα ΧΡΗΣΙΜΗ και ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ, για να παραμείνουν, να εργαστούν και να παλέψουν μέσα στη χώρα μας και να συμβάλλουν έτσι στην παραγωγική ανασυγκρότηση της πατρίδος μας, αποδίδοντας την υπεραξία της μόρφωσής τους εδώ, στην Ελλάδα και όχι στο εξωτερικό.

Το τεράστιο αυτό έργο, που κατασκευάστηκε μέσω ΣΔΙΤ, δηλαδή με τη σύμπραξη του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα, σε δύο μόλις χρόνια, εκπέμπει τα  μηνύματα:

  • Της ΕΝΟΤΗΤΑΣ,
  • Της συνεννόησης και συνεργασίας
  • Της υγιούς επιχειρηματικότητας.

Το αποτέλεσμα είναι άριστο και φαίνεται !!!

Ένα καθόλα άρτιο και ωραίο κτιριακό συγκρότημα, αληθινό στολίδι για το Δήμο μας.

Το κτίριο χωρίς καμία αμφιβολία ως ΥΠΟΔΟΜΗ είναι μεγάλη επένδυση.

Όμως τα κτίρια δεν  αξίζουν  τίποτα, αν δεν υπάρχει το έμψυχο δυναμικό, για να μεταδώσει την επιστημονική γνώση και την κατάρτιση και είμαι σε θέση να γνωρίζω, ότι σήμερα το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι ικανότατο και εγγυάται  το μέλλον των μαθητών, οι οποίοι είναι οι αυριανοί γονείς, εργαζόμενοι, επιστήμονες, τεχνοκράτες και πολιτικοί. 

Όσο πιο υγιείς βάσεις και αξίες υπάρχουν σήμερα μέσα στο χώρο της εκπαίδευσης, τόσο πιο υγιής θα είναι η Κοινωνία στο μέλλον, αφού η κοινωνία είναι η αντανάκλαση των ατόμων, που την συνθέτουν.

Κύριε Υπουργέ,

Για να αξιωθούμε να φτάσουμε στο αποψινό γεγονός φυσικά χρειάστηκαν πολλές διαδικασίες και πολύς χρόνος και επιτρέψτε μου στο πρόσωπό σας να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα μεγάλο ΕΥΓΕ στην ελληνική Πολιτεία, που πέτυχε να ολοκληρώσει αυτό το αξιοθαύμαστο έργο, τόσο σύντομα, εν μέσω της βαθειάς οικονομικής κρίσης.

Κυρίες και Κύριοι,

Το σχολικό αυτό συγκρότημα στεγάζει όλες τις ελπίδες των κατοίκων της περιοχής. Ελπίδες και όνειρα για το μέλλον των παιδιών μας,

Για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό και την σταδιοδρομία τους

Εύχομαι καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και σε όλους τους μαθητές,

Καλό κουράγιο και  κάθε επιτυχία.

Και ας έχουμε στο μυαλό μας  αυτό, που έχει πει ο μεγάλος Γάλλος συγγραφέας Βίκτωρ Ουγκώ,

“Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μία φυλακή.”

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον  κ. Σπύρο Παπανικόλα  με την ορχήστρα του και την Κα  Ιωάννα Μουρτζούκου με την χορωδία της, για την ανιδιοτελή προσφορά τους στο καλλιτεχνικό μέρος, που θα ακολουθήσει.»

 

Η ομιλία του Υπουργού:

«Καλησπέρα σε όλους.

Αγαπητοί συμπολίτες, Σεβασμιότατε, Δήμαρχε, κύριε Αντιπεριφερειάρχη, αξιότιμοι βουλευτές, φίλε Πάνο, δεν ξέρω αν ξεχνάω κανένα από τους κοινωνικούς φορείς τους εκπροσώπους -και κυρίως- αγαπητοί μαθητές.

Θα ήθελα να καλοσωρίσω όλους τους φορείς που ενεπλάκησαν στην αποπεράτωση του νέου υπερσύγχρονου κτιρίου του «Τρίτου Εργαστηριακού Κέντρου Δυτικής Αττικής και Μεγάρων».

Θα ήθελα να καλοσωρίσω όλους τους πολίτες των Μεγάρων σε μια τόσο σημαντική στιγμή για την πόλη, αλλά αν θέλετε την άποψη μου -και ευρύτερα- για τη χώρα. Είναι πολύ πιο σημαντικό να ολοκληρώνεται ένα τέτοιο έργο υποδομής, παρά αλλά έργα υποδομής, ακόμα και αν είναι μεγαλύτερα.

Θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω όσους ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Υπουργείου Υποδομών για την επιτάχυνση των εργασιών και τη γρήγορη υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, που αποτελούσε και για την ηγεσία του Υπουργείου και για την κυβέρνηση και για την τοπική κοινωνία μια από τις άμεσες προτεραιότητες τους.

Μέσα σε δυο χρόνια διακυβέρνησης υλοποιήθηκε ένα πραγματικά υπερσύγχρονο σχολείο. Δεν είναι το μόνο. Για την εξυπηρέτηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου και του ΣΕΚ Μεγάρων, σε αυτό το επίτευγμα, συνεισφέρανε όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, οι συνάδελφοι, οι εργαζόμενοι, οι εργολήπτες και οι μελετητές, τα στελέχη της ΚΤΥΠ.

Είναι αυτονόητο να τονίσω, ότι όταν τα παιδιά μας έχουν τις κατάλληλες υποδομές να αποκτήσουν τη γνώση, τότε, υποδομές έχει και η ίδια η κοινωνία στο σύνολο της. Όταν μιλάμε για υποδομές, αναφερόμαστε στο σύστημα δημόσιων έργων μιας χώρας, ενός κράτους και μιας περιοχής, συμπεριλαμβανομένων αυτών που βλέπουμε συνήθως, των οδικών δικτύων, των δικτύων υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και των δημόσιων κτιρίων.

Πολλές φορές όμως, παραλείπουμε να αναφερθούμε στις πιο σημαντικές υποδομές που έχει ανάγκη η χώρα μας. Τις κοινωνικές υποδομές. Τις υποδομές στην παιδεία που είναι η μεγαλύτερη υποδομή για την περαιτέρω πορεία και εξέλιξη της χώρας μας και του λαού μας. Είναι γνωστό ότι γίνεται μια τεράστια προσπάθεια να βγει η χώρα από την κρίση, να ξεπεράσουμε τις δανειακές υποχρεώσεις, όσα έχουν φορτώσει το λαό μας. Επί της ουσίας όμως, ποτέ δε θα ξεπεράσουμε την κρίση, αν στην χώρα μας δεν μπορέσουμε να φτιάξουμε παραγωγική δομή. Και για να φτιάξουμε παραγωγική δομή, το πρώτο που χρειαζόμαστε είναι το ανθρώπινο δυναμικό.

Παιδεία και οικονομία αν βρίσκονται σε άμεση διασύνδεση από εδώ και πέρα, τότε μόνο θα δημιουργηθούν στη χώρα μας οι πιο ισχυρές υποδομές για να προχωρήσουμε. Τότε θα σταθούμε στα δικά μας πόδια, και θα μπορούμε να παράγουμε και να καρπωνόμαστε τις υπεραξίες της εργασίας μας.

Δεν είναι της στιγμής να αναφερθούμε στην κατάσταση αυτού του είδους των υποδομών που έχει η χώρα. Χρειάζεται όμως να ασχοληθούμε, με το ποιες πρακτικές δεν πρέπει να ακολουθήσουμε και είχαμε ζήσει στο παρελθόν. Προτιμήσαμε να σηκώσουμε εδώ και δύο χρόνια τα μανίκια και να εργαστούμε συνολικά για τη δημιουργία υποδομών σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής της χώρας.

Θεωρώ, προσωπικά, ότι η κατασκευή ενός υπερσύγχρονου σχολείου θα έπρεπε να ανήκει στις υποδομές ζωτικής σημασίας, πρώτης προτεραιότητας, στις κρίσιμες υποδομές, που είναι απαραίτητες για την κοινωνία, για τη χώρα.

Σήμερα λοιπόν δεν μαζευτήκαμε εδώ για να κόψουμε μια κορδέλα. Αλλά για να αναλογιστούμε, μήπως, όλα αυτά τα χρόνια βρισκόμασταν σε λάθος δρόμο και οι υποδομές για την παιδεία μας δεν ήταν ολοκληρωμένες.

Οι ουσιαστικές κοινωνικές υποδομές δεν έχουν υλοποιηθεί. Και βέβαια πρέπει να αναλογιστούμε και άλλα πράγματα για να ξεπεράσουμε κοινωνικούς δογματισμούς, μέσα στα σπίτια μας, μέσα στις οικογένειες μας, μέσα στο περιβάλλον μας.

Αγαπητοί συμπολίτες, χιλιάδες μηχανικοί υπάρχουν στη χώρα, εκατοντάδες χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες δικηγόροι και οικονομολόγοι. Αν μιλήσετε όμως με τον πρόεδρο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου που είναι εδώ, θα σας πει ότι δεν έχουμε το αξιόπιστο τεχνικό δυναμικό, για να κάνουμε παραγωγική δομή. Και η κατασκευή ενός κτιρίου σαν του σημερινού, πρέπει να αναδείξει και να γίνει κτήμα σε όλους, ότι δεν είναι ανάγκη σώνει και καλά να κινούμαστε στους κοινωνικούς δογματισμούς της δεκαετίας του 1950 και του 1960. Δεν υπάρχει λόγος κάποιος να τελειώσει το Πολυτεχνείο, για να πετύχει στη ζωή του ή τη Νομική. Δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα τεχνικό δυναμικό στη σύγχρονη Ελλάδα, που είναι καλύτερο από το να είναι κάποιος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, που δουλεύει σε συνθήκες καλύτερες απ’ ότι δουλεύουν όσοι δουλεύουν σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών, που δεν νιώθουν τη χαρά της δημιουργίας. Δεν είμαστε στη δεκαετία και στα χρόνια που οι τεχνίτες κουβαλούσαν το πηλοφόρι.

Είμαστε σε εργαστήρια, σε μονάδες με υψηλούς δείκτες και συστήματα ασφαλείας, με συστήματα πληροφορικής. Αν μας κάνει μια επίδειξη ο διευθυντής του σχολείου για τα CNC θα το καταλάβουμε όλοι αυτό. Και δεν μπορεί ειδικά αυτή η περιοχή, η περιοχή, που έχει επιβαρυνθεί με όλες τις βαριές δραστηριότητες της Αττικής, να μην μπορεί να δώσει στη χώρα, στην παραγωγή, αλλά και να μην καρπωθεί από την υπεραξία της εργασίας, τέτοιες λειτουργίες. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει, αν δεν έχουμε τέτοια σχολεία. Πιστεύω λοιπόν ότι άξιζε η Δυτική Αττική και αξίζει περισσότερα αλλά και τέτοια σχολεία και περισσότερες κοινωνικές υποδομές. Πιστεύω, ότι θα πρέπει είναι συλλογική αυτή η προσπάθεια.

Θέλω να πω ότι χθες με τον Δήμαρχο τελείως τυχαία, είχαμε μια συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη. Στον κατάλληλο χρόνο θα ανακοινωθεί ο προγραμματισμός των υποδομών που έχουν σχεδιαστεί. Ο Πάνος ο Σκουρολιάκος είναι καλύτερος στην παρουσίαση, λόγο του επαγγελματικού αντικειμένου και οι βουλευτές της αντιπολίτευσης, οι κοινωνικοί φορείς, ο κ. Μπούρας, που είναι εδώ. Όλοι ενδιαφέρονται πραγματικά, για να πάμε σε μια αναβάθμιση μιας περιοχής, που τη θυμόταν η χώρα και το πολιτικό σύστημα της χώρας, όταν ήταν να χωροθετήσει βαριές και πολύ – αν θέλετε –  απάνθρωπες  αντικοινωνικές εγκαταστάσεις.

Η οργάνωση αυτού του του κτιρίου έχει γίνει με γνώμονα τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού. Εδώ, υπάρχουν μελέτες που δεν έχουν γίνει σε άλλες υποδομές κτιριακές: μελέτη ακουστικής, σήμανσης, σκιασμού, αερισμού. Έχουμε ανίχνευση και συστήματα access control, συστήματα διαχείρισης του κτιρίου και αυτοματισμός BMS.

Φαντάζομαι ότι και η τοπική κοινωνία και φορείς και το υπουργείο και η εκκλησία, πρέπει να συνδράμουν στο να βρούνε ακόμη πιο σύγχρονο εξοπλισμό για την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Συγχαρητήρια και σε εσάς, (σ.σ.απευθυνόμενος στα παιδιά που έδωσαν συναυλία κιθάρας στην τελετή εγκαινίων), αλλά δοθείσης της ευκαιρίας, να πω, ότι μια κιθάρα δεν έχει κατασκευαστεί στη χώρα μας, όταν κάποτε, πολλά εργαστήρια ανά γειτονιά κατασκεύαζαν μουσικά όργανα.

Θα ήταν καλό να στρέψουμε εκεί την προσοχή μας. Να δούμε το σύγχρονο εργαστήριο CNC, το εργαστήριο για τη δημιουργία θεωρητικού και πρακτικού υποβάθρου γνώσεων γύρω από τη δομή και τη λειτουργία αυτών των συστημάτων NCSC, τα συστήματα ελέγχου εργαλειομηχανών, τις μεθόδους και γνώσεις προγραμματισμού, γιατί δεν είναι οι τεχνίτες πια στον κλασικό τόρνο που ξέραμε. Μέσα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές γίνονται πλέον αυτά τα πράγματα, γνώσεις προγραμματισμού και ευέλικτα συστήματα παραγωγής.

Το κτίριο είναι επίσης προσβάσιμο για τα άτομα με ειδικά κινητικά προβλήματα.

Θα ήθελα να δώσω πρώτα και κύρια συγχαρητήρια στους καθηγητές, στους μαθητές που θα παρακολουθήσουν τα προγράμματα. Πιστεύω ότι η ποιότητα των σχολικών χώρων, η επάρκεια, η καταλληλόλητα σε τέτοιες υποδομές δημιουργούν για τα Μέγαρα και την κοινωνία, ένα πρότυπο κτίριο σωστής διαπαιδαγώγησης νέων, που θα κληθούν να αναζητήσουν εργασία, αλλά και ένα πρότυπο κατεύθυνσης της κοινωνίας στις πραγματικές υποδομές, στην παραγωγική διαδικασία, που αυτά θα έπρεπε μέχρι σήμερα να μας απασχολήσουν.

Θα ήθελα με την ευκαιρία να πω ότι άνοιξε ο δρόμος επιτέλους, για να απελευθερωθούν οι ναυπηγικές εγκαταστάσεις της χώρας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις χιλιάδες βιοτεχνίες της ευρύτερης περιοχής και αντίστοιχες δραστηριότητες με αυτές, που τα παιδιά μας, θα σπουδάσουν εδώ, όπως το ίδιο ισχύει για την απαλλαγή 16 δισεκατομμυρίων ευρώ, λίγο παραπάνω, από τις εταιρείες του τρένου, τις θυγατρικές του ΟΣΕ και τον ίδιο τον ΟΣΕ, με ότι αυτό επίσης συνεπάγεται, για την παραγωγή τροχαίου υλικού σε αντίστοιχες βιοτεχνίες ή βιομηχανίες της χώρας.

Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στους εκπαιδευτικούς, που θα αναλάβουν αυτό το δύσκολο έργο. Καλή σταδιοδρομία στα παιδιά μας, καλές μουσικές σπουδές, είναι πιο σημαντικό από τις άλλες, γιατί καλλιεργούν και άλλα πράγματα.

Και θα ήθελα τέλος, να επαναλάβω κάτι  αφού ευχαριστήσω για τα καλά του λόγια το δήμαρχο. Τα έργα αυτά υποδομών, δεν ανήκουν σε κανένα υπουργό, σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο, ανήκουν στον ελληνικό λαό, που τα πληρώνει και στα παιδιά μας, που θα φοιτήσουν εδώ πέρα.»

Ιωάννης Μήτσος – Μαθήματα Μηχανολογίας – άρθρα

Related posts