Σκάνδαλο πίσω από το κλείσιμο του πρατηρίου καυσίμων του κ. Τραγκουμανίδη

Σκάνδαλο πίσω από το κλείσιμο του πρατηρίου καυσίμων του κ. Τραγκουμανίδη

Νέα ιστοσελίδα – Έπιπλο μουστάκας

Η ευθύνη της «Ολυμπίας Οδού» και η «παραζάλη» του Δημήτρη Ρέππα.

Το σκάνδαλο που δημιουργήθηκε με το κλείσιμο ενός πρατηρίου καυσίμων στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου (30 χλμ.) με ευθύνη της «Ολυμπία Οδός Α.Ε.» της «παραζάλης» του Δημοσίου, αλλά και του υπουργού κ. Ρέππα, καθώς και του γενικού γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών, κ. Λαμπρόπουλου, έφτασε στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου.

 

Το πόρισμα-απόφαση των επιθεωρητών είναι καταπέλτης για τις υπεύθυνες υπηρεσίες του υπουργείου και της «Ολυμπίας Οδού». Με έγγραφό του το Σώμα ζητάει να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να εκτελεστούν οι εργασίες «επαναδιαμόρφωσης» της κυκλοφοριακής σύνδεσης του πρατηρίου. Να εξεταστεί το ενδεχόμενο να επιβληθούν κυρώσεις στην παραχωρησιούχο για την άρνηση εκτέλεσης των συμβατικών της υποχρεώσεων και την κυκλοφοριακή σύνδεση του πρατηρίου, μέχρι να εκτελεστούν οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης.

 

Πρόκειται για το παλαιότερο πρατήριο στην Ελλάδα (από το 1965) του κ. Α. Τραγκουμανίδη. Με το πλέον φθηνό καύσιμο στην Αθηνών – Κορίνθου (άλλο ένα υπάρχει επί της Εθνικής οδού, αν σας λέει κάτι). Γιατί υπήρξε η εμπλοκή. Επειδη το Δημόσιο «ανακάλυψε» μετά από 14 χρόνια ένα λάθος του. Ότι οι εργασίες του 1996 είχαν γίνει λάθος κατά μισό μέτρο.

 

Αυτό το μισό μέτρο της διαπλάτυνσης που χαρακτηρίζεται ως «τέχνασμα συμφερόντων», η Ολυμπία Οδός δεν ανέλαβε να το κάνει. Τα έγγραφα πηγαινοέρχονταν και ο κ. Ρέππας, όπως και ο κ. Λαμπρόπουλος, όχι μόνο δεν έλυναν το πρόβλημα, αλλά ήθελαν να πάνε το θέμα στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.

 

Έχετε απορίες γιατί «πνίγεται» η επιχειρηματικότητα, γιατί δεν δίνεται η «μάχη» για τη φθηνή βενζίνη και γιατί η γραφειοκρατία κι όχι μόνο «εξουσιάζει»;

Ιωάννης Μήτσος – Μαθήματα Μηχανολογίας – άρθρα

Related posts